Followers

August 19, 2011

Apa la Blog CrazeeMonkeyz ni...???

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia... : )

haaa....cepat-cepat makan....da nk imsak...( jam kat lappy aku menunjukkan pukul 5.40 )
okay da imsak....tata....hahahaha


haahaha...adeh...sakit gigi aku...okay la...asal eh tgk title entry aku kali ni....
ade kene mengena ngan blog aku...ape yang aku da buat....adesss...

haaa...mesti korang yang pernah datang blog aku....bila korang datang singgah buat kali 
ke berapa kali korang punya suka la kan.....mesti hampa sbb tgk blog aku...
kekadang je entry diupdate....mesti ckp : 

" Apa la blog budak ni...blog da lawa...tp xnk update "

xtahu la kan...korang cakap ke tak...hehehe...aku rase macam tu je la....
tapi yang aku tahu hampa atau bosan tu ade rasenye....

okay la...firstly, kalau korang suka ngan blog aku....aku ucap terima kasih la...
cewaahh...n then aku nak minta maaf kalau blog aku entry tak pernah nak update....
actually, aku ni sebenarnya terasa malas nak update....
nak update tu boleh je....nak cari bahan....tapi sebab tahap kemalasan
tu sudah menguasai....HAHAHHAA....
( padahal idea nak update x de ).....hehehehe

aku da cuba da untuk update setiap hari....tapi tak juga kesampaian....
xpe la....slow2 naik balik...sebelum ni active r skejap...
pastu hangat-hangat tahi ayam berak kapur papan itam.....

sabo je la....insyaallah...tapi x janji....aku cuba bersihakan blog yang bersarang ni.... : )

okay...dah...nk pegi mandi...jap g kul 6.30 nak kuar g kelas....T__T
nota lekat : xde pape kot....cuma sedikit pesanan jangan malas....

~crazeeMonkeyz~

No comments: