Followers

July 29, 2011

Rakyat Malaysia Terbaik...!!!!

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia.... : )




huhuu....pertama sekali aku nak ucapkan tahniah kepada Skuad Bola Sepak Negara..
kerana beraksi dengan bagus pada malam perlawanan antara...
Skuad Harimau Malaya dan Skuad Singapura...hahaha

walaupun kita kalah....aku tetap respect Skuad negara kita....
Menang atau Kalah itu adat pertandingan....kalau semua nak menang...
sapa yang nak kalah ye dok....hahaha....

dan aku respect Rakyat Malaysia....hahahaha....memang tarbaik....
memang penuh satu stadium dengan penyokong-penyokong negara kita....
walupun jugak korang pulang dengan perasaan hampa....

dan jugak...aku cukup sakit hati dengan permainan Skuad Singapura...
yang main nak kata cara kotor pun ada jugak....perrhhh...mmg hangin...
penuh dengan lakonan....jatuh sikit bajet sakit teruk....LEMBIK...Lu tau...!!!!
huh...!!! sabo je la....

kepada Skuad Harimau Malaya.....gagal x bererti gagal selamanya....
korang da cukup terbaik dapat main sampai peringkat macam ni....
Safee Sali Legend.... : )

p/s : hahaha....best tengok first score dari malaysia....duk tengok kat kedai....
       bila gol je...da macam apa....GOL.....!!!!!!!!!!!! hahaha

~mr.Monkeyz~

No comments: