Followers

July 25, 2011

The one thing make the whole world ADDICTIVE..!!

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia.... : )

ahaha....1 lagi title dalam bahasa inggeris....haishh...
tak tau la ape mimpi aku ni....dalam kepala otak ni...
berjalan je ayat2 bahasa inggeris....grrr -__-"

takpe hanya tajuk je....aku bukan nak citer apa...
tapi korang boleh tau apa yang aku nk ceritakan.... : )

only one thing that make people in the whole world...
ADDICTIVE to it....!!

ape yang korang agak....jawapan nye adalah FACEBOOK!!!


betulkan....facebook ni dah menjadi 1 fenomena yang luar biasa....
tak kira tua muda, besar kecik, memang semua ada FACEBOOK....
tapi boleh dinafikan tak semua la....

memang kaya si Mark Zuckerberg tu....memang seluruh dunia...
tak dinafikan Facebook ni buat orang jadi ketagih untuk gunakannya....
dah macam orang ketagih dadah...sehari xdapat...xley duduk diam...
betul tak....bukan la nak kata orang kaki facebook ni...penagih....-__-"
mati aku kene banned....hahahha...

Sehari kalau tak bukak mesti tak boleh....gatal je tangan tu...
nak login Facebook....BEtul tak...??
sebab bende dah jadi 1 rutin harian kita....memang hari-hari
depan komputer je....

aku da penah cuba nak deactivate account FB....kononnya seminggu la...
tapi terbukti....x smpai 1 hari....aku da active balik.....puiii!!! -__-"
hmmmm.....nak buat macam mana....bende ni buat kita semua leka....huh!!

dan aku tengok kat wall....perrhh...sehari tu....berapa banyak la orang duk
update status....yang meluah perasaan nye lain...yang merapu nye lain....HAHAHA
( aku pun penah buat...hahaha -_-" )

so, bila la kita dapat stop untuk online FACEBOOK ni..???
ade sesapa ley jawab...lu pikir la sendiri....

Buktinya : sampai pukul 6 pagi pun ade orang still online FACEBOOK ni....

nota terlekat : hmmm...betul kan ape yang aku merapu semua ni...hehehe
                     dan aku x tahu macam mana nak stop online ni...haish...haha

~mr.Monkeyz~

2 comments:

Shaherah said...

walaupun facebook dah makin membosankan.. tp tak tahu kenapa masih nk login gak.. kkdg2 xde ape2 notification pun.. memang SAWANNN kalau tak bukak.. hahaha..

mr.Monkeyz said...

hahaha...tu la....notification x byk mane pun....tapi...mmg da jadi wajib tuk bukak....grrr...hahaha