Followers

June 20, 2011

Pelan-pelan Kayuh

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia... : )

hari ni entry aku xde berkenaan dengan yang hidup atau pun yg dah tiada di dunia ni....
dunia blog...tempat aku bebas menaip...meluahkan segala yang ada di otak...
mahupun di hati.....kebebasan aku untuk menaip dapat mengisi masa lapang
aku dari tiada apa untuk dibuat....

hahaha....kini aku sudah terjebak dalam 1 dunia yang memang da lama...
gegarkan dunia....HAHAHA...dunia Basikal...Fixed Gear...
aku respect yang da lama dalam dunia Fixed Gear Bicycle....
tapi yang baru nk naik tu....ade yang da buat kepala sendiri...

HAHAHA....dunia-dunia....manusia semakin lama...kebanyakkannya...
jatuh terjerumus ikut cara barat( xde kene mengena ngan Basikal...lari tajuk )
hahahaha....aku berbasikal Just For Fun...dan juga Untuk Excercise( betul ke x eja ni...)
HAHAHA....majulah sukan untuk negara....

Pelan-pelan Kayuh....
~BooBoo~

No comments: