Followers

June 29, 2011

Nak Tahu Jantina PC anda....???

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia.... : )
haaaa.....haaccummm.....sejuk hehehe....

okay harini...aku nk kongsi satu bende yang boleh dikatakan menarik...
mesti korang jatuh hati ngan PC anda lepas anda cuba bende ni.... : )

Note : Aku just share...Sumber : Blog Pelik Oh Pelik

okay...jom...

Firstly, korang bukak NOTEPAD...

haa...ni...

Secondly, bila da kluar note pad tu...korang type ni...
--- CreateObject("SAPI.Spvoice").Speak"I love You" ----

ni die contoh...xnmpak click tuk tumbesaran yg sihat...

okay...dapat...then, dah taip tu....korang save notepad tu...
korang gne la name pape yg korang suke....tapi
save file tu as "filename.vbs"

contoh : I love u.vbs

ni....xnmpak click la gmbar tuk tumbesaran... : )

save la kat mana2 korang suke...asalkan senang nk cari...lg senang kt desktop...
maka kluar la icon seperti ni..............


haaa....korang double click file tu....then, korang dengar la ade suara sebut " I Love You "

dengar la...sama ada suara Perempuan atau Lelaki.....  : )
Selamat Mencuba...hahaha

p/s : cuba la...entry ni bukan 100% dari idea aku....aku just share.. : )
       sharing is caring...hahaha....aku nye suara perempuan....

~BooBoo~

5 comments: