Followers

May 24, 2011

Senyum Itu Satu Sedekah....Tapi....???

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia.... : )
huhuhu.....hari ni keje hbis kul 12....hmmm...penat sket...
ala biasa la kn....tp bukan itu yg aku mahu ceritakan....hahaha

tapi pasal senyum....apa ada dengan senyum eh....korang tau...hehehe
Senyum tu kn satu SEDEKAH....dapat pahala....huhuhuhu
TAPI.....??? ade tapi tu....tapi ape eh....

hmmmm...TAPI nye adalah....orang kat MALAYSIA ni....masih
susah untuk melemparkan senyuman....xkira la tua ke muda....
kecik ke besar....dewasa ke remaja....semua sama je....
yang bagi senyuman tu alhamdulillah la kn....sedap hati sket memandang...
yg x bg tu....haish....bukan la kita minx bg senyuman....
tp senyum la sket...sedap sket hati ble orang pandang....

ini semua terjadi bila aku keje kt 7eleven ni....ye r kn....
setiap kali customer masuk....aku bagi la greeting....senyum....
okay...yang masuk dengar n senyum tu okay lg....tp yang masuk....
muka kalau boleh nk masam je....smpai da hbis bayr brg pun...
1 senyuman pun xnmpak....haish....susah....

susah sgt ke nk bagi senyuman...ke senyuman tu mahal sgt.... : )
huhuhu.....Senyum la....biar nmpak berseri sket muka tu....
lg pun SENYUM itu satu SEDEKAH.... : )

haaa...tgk kambing ni...comel je senyum...haha

bukan mcm ni....haish....haha

okay.....senyum3...!!!

~BooBoo~

3 comments:

shiema sufian said...

senyum :) tak perlu kata ape ape :) malique feet najwa :0 shiema suke lagu tuh :)

.... jom join blogliust shiema :)

nurshalihah_mohdsharif said...

rakyat Malaysia kan kedekut dgn senyuman teehehehe tapi shal tak :DDDDDD

BooBoo said...

bgus2....jgn kedekut nk senyum....bukan kene bg duit pun nk senyum tul x.... :)