Followers

May 23, 2011

Baru aku tau perasaan Orang Bekerja

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia.... : )
Apa khabar....??
hari ni bru aku dpt update...setelah 2 hari aku bekerja....
hari ni dah 2 hari aku bekerja....dkt mana...??
dekat 7 Eleven...heheh : )

hahaha....ni teruk sgt ni.... : )

Kenapa ngan perasaan orang bekerja....?? kenapa eh....
sesapa ade jawapan...........teetttt....masa da tamat...HAHAHA
xde la....orang yg bekerja kn....terasa penatnya....terasa susah nye...
hahaha...ini la yg sdg aku alami sekarang....haish...mcm2 la aku ni....
aku bukan lembik....aku okay lg...nk merasa pengalaman bekerja kn...
ini la rasanya....

ye la...aku ni seumur hidup xpernah KERJA....ini la first time aku bekerja....
huhuhu....okay gak boleh dikatakn...aku selesa....cuma aku lum berhadapan...
dengan ramai customer....skali ramai...amik...x cukup tgn ko jap g...hahaha...
xpe BooBoo....keje la elok2...n amanah.... ; )

penat tu xpe...tp hasil nye nnti....untuk diri sndiri gak....ley la wat blanja...
family....ngan diri sndiri.... : )

okay....tata~

~BooBoo~

2 comments:

baca dan senyum said...

hehe kerja baik2, jangan curi tulang. cctv ada tau hehe

BooBoo said...

hehe... :)