Followers

April 23, 2011

Pendapat BooBoo Dari Entry Mas Ahmad Safwan

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia....
Apa khabar blogger2 sekalian....minx maaf la ye kalau anda semua dtg singgah...
tp entry x menarik....HEHEHE.... : )

tp hari ni...aku nk menceritakan luahan hati maybe pendapat aku...sal entry dari
blog Mas Ahmad Safwan....Iaitu 4 JAHANAM VS 1 GADIS , DICABUL DALAM KELAS..
4 jahanam vs 1 gadis....ape tu....tp bile bce plak....DICABUL dalam kelas...
kita da ley thu ape....


Sungguh berani budak-budak zaman sekarang ni....Berita berkata budak-budak yang mencabul
seorang gadis berumur antara 15 - 16 tahun.....WHAT....!!!!
then, gadis itu pula dicabul dihadapan pelajar-pelajar lain....tanpa mengenal erti DOSA dan MALU....
Sungguh Bodoh....

Aku dengar berita ni....mmg terkejut....okay la lau stakat kes-kes kecik yang sama mcm ni...
mmg da biasa dengar....tp Budak 15-16 tahun....buat keje ni...depan pelajar lain.....
ini memang 1 kes gila....Drop Water Face Family tul la...( menjatuhkan air muka....rosak bahasa...)
hehehe....

yang menyedihkan lagi....mereka adalah dikalangan umat ISLAM.....Astaghfirullah....
sungguh memalukan....kenapa la jadi smpai mcm ni....mmg betul la...
Manusia Akhir Zaman Susah Nak Dibentuk.....kalau tak kerana Pengaruh BArat....
Kes mcm ni rasanya xakan wujud...huhuhu...

dan aku memang pantang dengar hal macam ni....stakat pendapat aku la....
aku pernah keluarkan 1 entry sal Lelaki....iaitu...Hakikatnya Seorang Lelaki Macam Taik...
lam tu mmg aku luah perasaan....hehe...baca la kalau nk tahu apa nya.... : )

betul gak apa yang Mas katakan kt NOTA KAKI die...
dalam paper kata 4 pelajar tersebut cabul gadis itu dihadapan pelajar lain...
yang lain xkan x tolong...xkn senyap je...ke syok tgk free show...
Macam Cilake nye Pelajar....HAHAHA...

p/s : panjg sgt....nk info selanjutnya...--->Mas Ahmad Safwan
       kalau nk ikutkan....mmg panjang aku nk type...tp t korang xterbaca plak....huhuhu

~BooBoo~

5 comments:

Mas Ahmad Safwan said...

.budak-budak bermasalah , macamnie la jawabnya

shat said...

boo asal kau tak link kan entry yg penah kau buat tu? satu hal pulak tetamu2 kau nak geledah cari entry tu. lepas tu law zaman sekarang tak payah nak bela sangat budak2 kecik cabul mencabul ni. dah terang-terang atas kerelaan sendiri kan. pang baru tahu. eh, ter emo pulak. haha. ok nak balik. bai :p

BooBoo said...

alamak.....lupa nk link...hehehe...aku link balik...

Dayana AZ said...

ape daa nak jadi dak2 skarang nih
-_-'. zaman kte2 anak kcik ti plak cmne? takkan nk kurung je dlm rumah sebab sume yg berkeliaran tu da tak selamat da. dushh! :'(

BooBoo said...

Dayana....tu r...huhuh