Followers

April 1, 2011

Old To New...New To Old

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia...
Sy bernama BooBoo....kembali nk update blog...HEHE
BooBoo hnyalah nama panggilan aku....bley lekat ngan nme ni...HAHA
x kisah lah....

korang nk tahu x....perubahan zaman kini sikit demi sdikit kembali semula
ke masa dulu...tp perubahan nye x byk la....


korang kenal kn dgn CAMERA...
camera pada zaman dulu...
punya la besar....mcm gambar sebelah ni...
lau dulu spe yg ade kira...
kata orang berduit la...HAHA
( men taram je... :) .... )




Then, teknologi semakin berubah....
lau dulu pakai filem kodak....skang pakai digital je...
lau boleh nk lagi nipis n kecik...
supaya mudah bwk g mana2....kira nk masuk poket pn
boley la....HAHA


Tp sekarang....kita diperkenalkn dgn CAMERA
DSLR ni....kira mcm balik ke masa dulu la...
CAMERA besar gedabak....HAHAHA
cuma dulu pakai filem kodak....tp ni DIGITAL... : )

aku sndiri pn minat DSLR ni... : )

bygkn mse top keluar camera digital...
sume ramai nk beli...lau boleh nk wat masuk poket
terus...xyah nk pegang2....
tp skang....nah amik....sangkut kt bahu atau leher...
silap2 patah...HAHAHAHA



HAHA....
ni 1 lagi....motor VESPA...
korang mesti igt VESPA ni
top mse zaman atok korang je...
HAHA...atok bwk nenek pusing kampung
ngan VESPA....HAHAHA...

bkn zaman atok korang je....
skang pn ade orang still pakai lg....
siap ade group....lg best...
diorang make up VESPA ni...
sampai cun....HAHA....







Korang Rse ape yg aku kata kan ni betul ke atau x....
ataupun aku hnye merepek....korang mesti sedar ngan bende ni....
sorang member aku ade ckp....Dunia Sedang Berundur Ke Belakang... : )
Betul ke...?? tp aku rse bende2 ni nek semula sbb susah nk dpt...

~BooBoo~

No comments: