Followers

April 25, 2011

Lebih Baik Berblog dari Facebook

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia...
huhuh....kembali mengupdate blog yang tak terupdate....
hehee...padahal...da update....tp xslalu...huhuhu...otak kering..camni la jd...
HAHA...^_^


kali ni ape lak yang aku nk citer kan eh...apa yang korang boleh describe...
dari title aku tu....korang rase Berblog lebih baik ke BermukaBuku
lebih best....

Pendapat aku....Berblog lebih baik dari Facebook...Sebab apa...??

       ....BLOG....
Blog dapat mengisi masa lapang kita dengan menaip sesuatu yang boleh dishare dengan
orang ramai...bagi sesetengah orang....blog tu tempat dia luah sesuatu dari hati die...
tp bukan la bende yang mengarut...tp ada gak yang menaip bende yang x sepatutnya....

       ....FACEBOOK.....
Apa yang korang ley dpt kt facebook....mmg aku x nafikan yang majoriti blogger...
ade facebook....tp aku tgk diorang lebih active berblog....facebook ni aku tgk...
byk gak keburukan...sebelum ni ade isu sal suami curang ngan perempuan lain....
angkara Facebook gak....menggatal....then, apa lg...korang add frenz ramai2
pun watpe....korang lyn ke....
bace ni...-->Wajib Ke Friend Ramai-Ramai kat Muka Buku....

itu pendapat aku....lau nk ikutkan...mmg panjang lg...xpe la...tgk apa lak pendapat korang...
tp ada gak yang salah gunakan Blog dengan cari pasal ngan blogger lain...
ada kan berlaku...?? nk2 lagi yg baru nk naik tu....huhuhu...

itu je la yang mmpu aku katakan....panjang2 t....xde yang bce kang...
korang fikir la sndiri... :)

p/s : Idea From Entry MyungDAE - Blogger Adalah Makhluk Yang Tak Ada Kehidupan

~BooBoo~

5 comments:

Aerol Hafiezi said...

sokong lr bro. ..takda fb pun kita susah jugak ..kita memerlukan dua2 kalau boleh,tpi aku lgi utamakan blog hehe :)

BooBoo said...

tul tu der....hehehe.. :)

shat said...

BETUL LAH WEH. AKU PUN LAGI SUKA BLOG. WLPN BLOG AKU BERKURAP DAH TAK UPDATE. HEHE. EH TERCAPSLOCK PULAK.

BooBoo said...

tercapslock eh shat....HAHAHA

Cik Azizah said...

yeah!! akak pon suka berblog zim..FB xde ape pon..untuk share entry kita kat FB sebab kawan2 ada yang xde blog.tu bagus...