Followers

April 20, 2011

KeGILAan 3 Student Di Waktu Malam... :)

Assalamualaikum...Salam 1 Malaysia....
mlm nie terasa agak bosan jugak r....
korang x bosan ke....mesti bosan kan....lau korang bosan ape korang buat...
ade x korang wat kepala gila...HAHAHA

haaa....ni aku nk tunjuk adegan-adegan yg agak lucu di tengah malam ni...
aku ngan 2 orang lg membe aku wat kepala gila...HAHA

bila da bosan ni la jdi nye....jom tgk.... : )

Start di sini...HAHA

Tamat disini...HAHA

p/s : Click gambar tuk tumbesaran yg lebih sihat.... : )

HAHAHA....tergelak aku bila aku men cmmnt mcm ni.....
ade korang gila mcm ni x....blum pernah kan....HAHAHA....

~BooBoo~

7 comments:

Anonymous said...

mmg gler pun..hahaha..

BooBoo said...

hahaha..... :)

aNiss :):) said...

adeshh.. penat membesarkan mata tengok korang punya kegilaan =) hahaha =) memang giler kott =)

BooBoo said...

hahaha....tgk gmbar besarkn gmbar tu ke x...gila kn aniss....

ai n i s h a f i qa said...

gila-gila remaja~=)

aNiss :):) said...

dah besar kan... =)

BooBoo said...

haha....mmg kami da besar....tp disababkan bosan...tu yg kami jadi seperti budak2.... :)