Followers

April 23, 2011

Hakikatnya Seorang Lelaki Macam Taik

aku ta phm la dak laki skang ni ske sgt nk rosakkan ank org.....can u tell me why....sume org ade nafsu gak....tp xkn x ley na kwl....fikir sendiri la lau ape yg korang wat kt ank org tu....berlaku kt ahli keluage korang sendiri....time tu baru nk marah....nk cri la dak yg wat ahli keluarga korang tu....time tu sume tu da x de gunenye da....tp ape yg korang wat kt ank org....STUPID THing...SUCK...da la tu da wat x nk bertanggungjwb.....men suka ati je buang ank kecik yg x bersalah tu kt merata tempat....cam B*** la.....haiwan pn syg ank sendiri la...korang x malu ke ngan haiwan...haiwan tu walaupn x dikurniakan dgn akal fikiran...diowang masih ley berfikir tuk syg ank2 die...tp manusia ni yg dikurniakan dgn akal fikiran yg cukup bagus...ley fikir mane yg baik mane yg buruk pn still xley na pikir...org yg x dikurniakan ank tu seboleh-boleh na ank....tp korang yg cm taik ni dpt ank ley men buang2 je...(kepada sesiapa yg terasa tu sorry la...aku just na igtkn)...sejahat-jahat aku pn aku xde nk wat bende bodo ni.....

dlm hal ni gak korang xley na slhkn org perempuan...n korang jgn ckp perempuan rela nk wat bende BODOH suma ni...lau x kerana lelaki yg menghasut perempuan tu tuk wat bende BODOH tu....bende ni suma xkn berlaku....tu suma hanya nafsu lelaki yg DURJANA.....

1 comment:

Nur Shalihah said...

sesetengah lelaki yg pemikiran mereka masih tak bertamadun je akan buat kerja macam ni. kesian lelaki lain turut terkena tempias dek lelaki2 jahanam ni. kan?