Followers

April 12, 2011

Bila Kawan Makan Kawan...

Assalamualaikum.....Salam kepada semua blogger...
huhuhu....satu hari x on9 n x bukak blog....
eleh...baru 1 hari...belum 1 tahun....HAHAHA

Apa khabar...?? adakah korang sihat dikalangan orang yg sihat....
jika x sihat...sihat2 kn la diri anda yg xberapa nk sihat tuh....
bwk2 la jumpa doktor....

HAHA....daripada terus merapu....bek awok teruskan ngan ape
yg awok nk ceghita kn nih.....HAHAHA

korang nmpak tjuk entry aku kali ni.....
korang mesti penah dapat kwn mcm tu kan....
Aku paling pantang ble Kawan sndiri makan Kawan....
kira TIKAM BELAKANG la....haih....nk aje aku kasi cuci otak orang cmni...
sungguh kejam...

Bende ni skang jd kat kwn baik aku skang ni....huhuhu....
sakit gak hati ble die gtau....ade orang bwk citer buruk sal die...
SAPA la agaknya.....??? nk aje aku jumpa dpn2 slowtalk...HAHA
jgn la suka-suka nk bwk citer buruk sal orang....dgn diri sndiri pun xtahu
cerita sebenar....haih x tau nk ckp cmne....berapa lama la kamu ley bertahan
dengan perangai mcm ni....

mmg xde orang nk bising...sbb lum tahu lg perangai kamu....
ble orang da tahu....mmg teruk la kome kene nnty....
jgn kamu nyesal....HUHUH...

Harap kamu sedarlah dgn apa yg kamu lakukan....jangan ingat
ape yang ko wat tu orang x tahu....walaupun orang xtahu...
yg kat Atas tu lebih mengetahui....

p/s : " kamu " tu membe kepada kwn aku yg kene makan ni....huhuhu
       apa pendapat korang....??? ape yang patut dilakukan kt orang mcm ni....??
       renung-renungkan lah.....

cerita ni aku x cerita kn sepenuhnya....xperlulah aku bkk cerita orang....
biarlah aku sje yg tahu.....huhuhu

~BooBoo~

No comments: