Followers

April 26, 2011

Bila Graphix Menjadi 1 Hobi

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia...
Apa khabar semua...??

Hari xnk ckp byk la...Smalam aku bukak balik mySpace aku....
saje-saje r ni nk bukak....then bukak kt pic aku....
Mata aku tertarik kt 1 album pic aku.....HAHAHA...
Album graphix yang pernah aku buat....mase aku gila Graphix... : )

Skang ni da kurang....huhuhu....nk tgk gmbar2 graphix tu...


yang ni 1st Graphic aku....time ni ade comp kt Sekolah...buat poster graphic
n aku dapat tempat pertama.... : )


yang ni lak...saje suka2 buat....


yang ni lak....First tahun 2010... :)


HAHA....ni kad raya Graphic...

p/s : kebanyakan graphic yang dibuat....bukanlah dari idea sndiri...ade yang base on tutorial...
       dan ada yang ats Ke-Kreatif-an sndiri...hehehe... : )

No comments: