Followers

April 22, 2011

Aku Peminat Justin Bieber Ke....??

Assalamualaikum....Salam 1 Malaysia...
HAHA...Kalau kt PLKN dulu....bila jurulatih ckp " SALAM 1 MALAYSIA....!!! "

Kitorang suma jwb..... " MALAYSIA BOLEH....!!! "... : )
tu suma hnya tinggal kenangan....

hahaha...asl tetiba citer sal PLKN....huhu...okay r...
xnk citer sal PLKN...nk citer sal lain...


Aik....kenapa title aku ade kaitan ngan Justin Bieber....
aku peminat justin bieber ke...biaq betul...HAHAHA
Tidak sama Sekali tanggapan korang...HAHA

hahaha....aku kurang minat ngan mamat nih...adesss
dan aku bukan la peminat die...

hahaha....nk tahu aku nk wat entry sal die kenapa...
haaa...sebab..aku pelik ngan rakyat negara kita ni....MALAYSIA...
Kenapa korang gila2 minat kan si Justin Bieber ni....
Dari budak umur 6-7 tahun hingga la yang da nak tua tu....
minat mamat ni macam ape...

kenapa mesti minat Justin Bieber ni smpai admire gle babi....
mengagung-agungkan dia....yang xleh bla lg....bila ramai dikalangan
budak2 perempuan cakap Justin Bieber tu pakwe die la....
( ada plastik sampah or baldi x.....nk muntah...HEHE :) ... )

Baru-baru ni aku dengar die nk turun Malaysia....mmg betul pun...
da lepas da concert die....Aku pergi ke..??? TIDAK sama sekali...HAHA...!!!
Buang masa aku je nk pergi....BAZIR DUIT...tiket mhl2...
bek blanja bende yang lagi berfaedah....BETUL TAK....???
Peminat bagaikan histeria minatkan Justin Bieber ni....Ibarat seperti Raja Pop
yang terkenal iaitu Michael Jackson......

and another new story about Justin Bieber ni...baru aku bace....
Justin Bieber Besar Kepala....HAHA....mcm2 la...

Kenapa korang sanggup Habis duit beli tiket semata-mata nk tgk konsert...
LEbih baik duit tu korang pergi sedekah kat mana-mana ke...ataupun simpan
untuk masa depan....kan BAGUS....huhuhu...

p/s : Kalau konsert2 nasyid sambutan nye macam ni kan bagus....Alhamdulillah...
       Jangan TAKSUB sangat Boleh Tak....!!!

No comments: