Followers

March 2, 2011

Kian Hilang Dlm Ingatan...

Assalamualaikum....
kembali mengupdate post kat lam blog nih....
kali ni entry seperti ape title post aku kali nih....

tgh bosan nih....so luah perasaan jap la kn....luah kt fb...
kene bom ngan membe...kate jiwang pe suma...adesss...
so,bek aku share kt membe bru nih....BLOG.... :)

turun bwh--->g dapur---> wat air ipoh white coffee 2 cwn....

nah amik ko.....mabuk jap g...HAHA
berceloteh je....apa yg nk ditaip...x taip lg...HAHA
.........................................................................................................................................................................................................................

....gambar sekadar hiasan....
.........................................................................................................................................................................................................................

Apa yg kian hilang dlm ingatan...????nk tau...!!
gune tag line nabil " lu pikir la sndiri..." HAHA...

seorang insan yg bergelar perempuan...tlh hadir lam hidup aku...
rupa paras x la cun...x la lawa...bkn ke sama..HAHA
comey tu ada la.... :) xde pe la yg special sgt kt diri die...
cmne la hati aku ley lari kejar hati die pn aku xtau....

pnh dgr kn kata2 yg berkata..."jgn nilai sesebuah buku tu dari kulit dpnnye"
sbb kita  x tahu apa isi kandungan nye....
itu la yg aku alami mse aku kenal die nih....
aku tgk hanya dari luaran...ya la...lum kenal lg kn...
just tanggapan aku...tgk die nih...cam pemalu orangnye....bertudung lg tuh....
baik...n ada la lg bende yg positif yg aku anggap ade kt die...

dishortkn cite...(rosak bahasa) dpt la aku cple ngan die....
dlm tempoh aku cple...sikit2 aku tau life die....mmg lari jauh ngan life aku...
okay r xpe r...xkisah sgt la...dri situ...aku ckp kt diri aku...
aku nk cuba ubah die....tp hakikatnye...nk ubah hidup orang mmg agak susah....
jika orang itu...hati nye hardrock...HEHE...hati die mmg keras...
nk2 lagi....aku nih jenis kurang pandai nk marah orang....mmg susah le nk bertegas...
HUHU...

So, dipendekkan lg cite nye....smpai masa tuk aku undurkn diri dari permasalahan ni...
means...skang nih...aku da xde pape da ngan die...bkn sbb gaduh...tp
atas sbb lain...yg xdpt diungkap kn di dlm nih.....hanya ALLAH sje yg tahu....
lau aku teruskn lg...maybe akn terus wat aku sakit...x sanggup aku nk berhadapan
ngan kesakitan tu....HUHU....

Now, die pn kian hilang dlm ingatan aku....bkn ilang bermaksud lupa terus....
means x mcm mse aku ngan die....ape je yg aku wat....dia keje la lari masuk lam otak aku...HAHA
adesss....lau ley stiap hari nk msg je...nk jumpa je....but now...
tu suma hanya Tinggal Kenangan....the memory hnya tertanam in my otak...
contact pn kadang2 je...itu pn lau hati aku tergerak nk call or msg die...

dalam hati die...dia lebih syg kn orang lain dari aku....ats sbb aku nih
terlalu baik tuk die...hanya kerana life die jauh skali ngan life aku...
aku walaupun dikatakan baik...aku bercakap jujur....baik aku..
xla sebaik orang yg betul2 beriman....

da tu je la aku nk taip....xde bnde sgt pn....hnye sekadar luahan hati...
dn apa yg penah aku rasakan...jam tembok berkata da pukul 4.55 a.m.
punya la lama menaip...hahaha...

Happy2 Selalu...Hidup jgn bergelumang dgn masalah... :)
sakit ko nnty...HAHAHA
nitez yaw..!!!

2 comments:

mook said...

dan2 layan still mcm kaple bongek ko huhu

BooBoo said...

@mook: HUHU....aku pn da x msg die...da mmg kurang da nk fikir sal die lg....