Followers

March 11, 2011

Kenapa...???

        KENAPA Dia...??
        KENAPA Dia masih ada lam ingatan...??
        KENAPA Dia menjadi pilihan...??
        KENAPA Dia xdpt aku lupakan...??
        KENAPA....KENAPA...???

Persoalan " KENAPA..?? " byk bermain di fikiran aku...
" KENAPA...?? " tu byk memberikan byk persoalan...yg
adakalanya x mampu diberikan jawapan....

Persoalan yg kt ats tu semua skang...selalu bermain kt
otak aku nih....aku rse byk lg...tp entah la...
ade yg masih lum terjawab....dn ade yg hampir terjawab...
HUHU...

tp KENAPA perlu aku pikir semua nih....sdgkan aku da x terikat ngn
DIA lg da....lau dulu pn....couple mcm xbg makna langsung kt aku....
KENAPA die g kt orang lain...?? sdg kn die couple ngan aku...
KENAPA perlu aku sumbtkn hal ni lam otak aku..??....
~Adessss....

Sakit aku nk pikir bende ni semua...sbb aku ade byk bende lg nk pikir
selain DIA....It's Better think of my study....but it's just only a word...
tanpa dibuktikan....

Apa yg aku mengarut mlm nih....HUHU...

Chill... Nitez...
~BooBoo


Pengalaman memberikn pengajaran.....
Pengalaman memberikan kenangan....
Pengajaran memberikan kesedaran....
Kenangan mampu memberikan senyuman dn kesedihan....

No comments: